Azi împlinim 5 ani. Dacă e să plecăm urechea la basmele și legendele antreprenoricești, 90% dintre start-upurile românești nu mai apucă să deschidă a cincea șampanie. În UK, statistica e mai optimistă: doar 50% dintre companii se pierd pe drum în primii 5 ani. Oricum, și oriunde ai fi, când compania ta a făcut 5 ani, răsufli ușurat. (OK, până te uiți în jur la inițiativele legislative anti-business, dar azi nu vrem să ne gândim la ele).

Azi vrem doar să ne bucurăm că: am rezistat, deși ne-am născut în plină criză financiară; ne-am urcat uneori pe niște scări mai mari decât noi (clienți mari, proiecte mari, în timp ce noi eram mici – cel puțin numeric), dar am făcut mereu față; am avut curajul să ne asumăm o abordare de nișă și luptăm pentru visul nostru de a ne îndruma clienții spre #BrandingForGood; lucrăm lunile astea la un proiect mare de rebranding în Londra, unde am împlinit 2 ani și jumătate; am luat premii internaționale aproape în fiecare an; am avut curajul să ne lansăm în proiecte personale (hello, Zâmburi), din care nu am câștigat bani, dar am acumulat experiență și am descrețit frunți.

Haideți să nu ne fie teamă de scările mai înalte ca noi. De sus se vede mult mai frumos! La mulți ani, team Storience! 🙂